اسناد مالکیت برج های مسکونی یاس 1 و 2 صادر شد

صدور اسناد مالکیت واحدهای مسکونی در پروژه شهید کشوری

با پیگیری به عمل آمده توسط شرکت عمران آبشار اسپادانا اسناد مالکیت واحدهای مسکونی در پروژه شهید کشوری در دو بلوک یاس 1 و یاس 2 صادر گردید.

پیش از این اسناد تک برگ واحدهای مسکونی 15 بلوک مجموعه مسکونی شقایق شامل 300 واحد صادر و به مالکین تحویل گردید. با پیگیری های به عمل آماده اسناد مالکیت واحدهای مسکونی دیگر بلوک ها در پروژه شهید کشوری در مسییر صدور قرار گرفت و در نخستین مرحله اسناد تک برگ واحدهای مسکونی یاس 1 و 2 صادر گردید.

 

مالکین محترم پس از هماهنگی با هیئت مدیره بلوک ها  و زمان بندی که متعاقبا اعلام خواهد شد می توانند با مراجعه به واحدحقوقی و متقاضیان و پس از تسویه حساب سند مالکیت واحد مسکونی خود را دریافت نمایند.

اسناد مالکیت دیگر بلوک ها نیز در دست پیگیری است و در حال حاضر تیم نقشه بردار اداره ثبت اسناد در محل پروژه مستقر گردیده. تسریع در صدور اسناد نیازمند همکاری هیئت مدیره ها با تیم نقشه برداری است بنابراین ضروری است مالکین و هیئت مدیره بلوک ها نسبت به این همکاری اهتمام لازم را داشته باشند.

 

زمان بندی مراجعه مالکین محترم از طریق سایت شرکت و کانال های ارتباطی در تلگرام و اینستاگرام به آدرس زیر اطلاع رسانی خواهد شد

آدرس سایت : WWW.OMRAN-ABSHAR.COM

آدرس تلگرام: t.me/absharkeshvari

آدرس اینستاگرام: www.instagram.com/absharkeshvari

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.