آغاز به کار مجموعه های مسکونی فاز 7 پروژه شهید کشوری

تعامل و همکاری با دستگاه های خدمت رسان، شهرداری و دیگر ارگان ها همواره از راهبردهای شرکت عمران آبشار اسپادانا بوده است. در راستای اخذ مصوبات و پروانه های ساختمانی این تعامل پررنگ تر بوده است که منتج به ارائه خدمات به شهروندان در قالب خدمات شهرداری و احداث معابر، پل های روگذر و زیرگذر، ایستگاه آتش نشانی و… شده است. در پروژه های تحت اختیار شرکت عمران آبشار اسپادانا در سراسر کشور همراهی شهرداری و در راس آن شوراهای شهر و روستا همواره پشت گرمی و گره گشا بوده است .در پروژه شهید کشوری اصفهان این همکاری ها در قالب آزادسازی بزرگراه همت، احداث بزرگراه شهید کشوری، احداث پیشرفته ترین و مجهزترین ایستگاه آتش نشانی اصفهان و احداث روگذر شهید کشوری ، ساخت پارک بزرگ 15 هکتاری سرو و… تبلور یافته است.

یکی از مصوبات بالادستی در اجرای پروژه شهید کشوری اصفهان اخذ مصوبه کمیسیون ماده 5 و به دنبال آن پروانه ساختمانی، تاییدیه آتش نشانی، ایستایی برج های مسکونی و پایان کار است که طی جلسات مکرر با شهرداری اصفهان بررسی و به نتیجه رسیده است. در ادامه این همکاری ها جلسه ای با حضور دکتر قاسم زاده شهردار محترم اصفهان، دکتر مصور رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان با امیر سرتیپ آقائی مدیرعامل محترم بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران و مهندس حسینی پور مدیرعامل شرکت عمران آبشار اسپادانا و سرهنگ لقائی مدیر پروژه شهید کشوری اصفهان در محل دفتر بنیاد تعاون آجا برگزار شد .

در  این نشست، محورهای مختلف برای رسیدن به تعامل و همکاری و نهایتاً رفع مشکلات و معضلات به ویژه در پروژه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت تا ضمن حل و فصل آن‌ها، باعث خدمت‌رسانی بیشتر شود.

6 پاسخ
  1. حمید
    حمید گفته:

    باعرض سلام و خسته نباشید
    ضمن تشکر از زحمات شما لطفا بفرمایید فاز ۷ ساختمان v چرا متوقف است؟چه زمانی استارت میخورد؟

    پاسخ
    • م.ب
      م.ب گفته:

      سلام …. امروز استارت خورد… دارن دورش نرده و پليت ميكشند…. 7 الي 8 سال هم طول ميكشه!

      پاسخ
  2. قربانعلی طاهری نیا
    قربانعلی طاهری نیا گفته:

    سلام بسیار عالی پرژه خیلی بزرگ زحمات زیاد لازم بوده هست خدا قوت اما انتظار می رود هر چه زودتر اعلام فرمودید فاز ۴ _۵_۶ تمام است خواهش خواهش سند ها واگذار گردد خدا یار نگهدارتان ارادتمند

    پاسخ
  3. م.ب
    م.ب گفته:

    با سلام…. خبر عالي اي بود… اميدوارم فاز 7 هر چه زودتر بدون وقفه ساخته شود و بلوك V1 مانند Q4 شروع شود…. وانشاالله تا سال 1406-1405 ساخته شود وتحويل گردد…. لطفا براي برداشتن دپوي سنگ روبروي بلوك Q4 هم اقدام بفرماييد…. با تشكر از شما

    پاسخ
  4. امامی
    امامی گفته:

    با تشکر از زحمات بتا جا و همچنین اقای لقایی امیدوارم هر چه زودتر فاز هفت v1 نیز شروع بکار کند چون با این تاخیر کار سخت تر خواهدشد تلاش و همت مدیران را می طلبد .

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.