آغاز احداث مسجد و مجتمع فرهنگی در شهرک شهید کشوری

آیین کلنگ‌زنی پروژه‌های منطقه شش شهرداری اصفهان امروز (چهارشنبه) با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و مدیران شهری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در قالب پانزدهمین ویژه برنامه «به احترام مردم اصفهان» امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم خردادماه_ پروژه‌های منطقه شش شهرداری اصفهان با اعتبار ۱۰۳ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

از جمله این پروژه‌ها می‌توان به آغاز احداث مسجد و مجتمع فرهنگی در شهرک شهید کشوری، ساماندهی و کف‌سازی تکیه بابا رکن‌الدین، محوطه عمومی و ورودی گلستان شهدا در منطقه شش شهرداری اصفهان با هزینه ۱۸.۵ میلیارد تومان، آغاز احداث مسیر حلقه چهارم حفاظتی از کیلومتر ۶۵.۱ تا کیلومتر ۶۸.۲ در منطقه شش شهرداری اصفهان در مساحت ۱۴۰ هزار مترمربع به طول ۳۱۰۰ متر و با هزینه ۶۵ میلیارد تومان اشاره کرد.

ناصر کریمی، رئیس اداره عمران منطقه شش شهرداری اصفهان در این مراسم اظهار کرد: امروز عملیات اجرایی مسجد شهید کشوری به مساحت ۸۵۰ متر در دو طبقه آغاز می‌شود، لذا امیدواریم تا پایان سال احداث آن به اتمام برسد.

وی افزود: امروز در کنار مسجد شهید کشوری، عملیات نازک کاری فضای فرهنگی ورزشی مجموعه شهید کشوری در پنج طبقه و با مساحت بیش از ۳۲۰۰ متر مربع آغاز می‌شود که قرار است تا پایان سال نیز تکمیل شود؛ از ۳۲۰۰ متر مساحت مجموعه فرهنگی شهید کشوری، ۵۰۰ مترمربع آن برای سالن ورزشی و ۲۸۰۰ متر زیربنا برای فضاهای فرهنگی و فرهنگسرا در نظر گرفته شده است.

متن کامل خبر را می توانید در خبرگزاری ایمنا مطالعه کنید

1 پاسخ
  1. م.
    م. گفته:

    سلام…. تكميل مسجد و مجموعه فرهنگي و…. بسيار بجاست…. اما فكر ميكنم چيزهاي ديگر مانند مجموعه نانوايي هاي مختلف و ورزشي و كوثر و خدماتي و انتظامي و مدارس مختلف دولتي و بانكها ومحوطه سازي و روح بخشيدن به پروژه وسرعت بخشيدن ساخت قسمت 170 هكتاري وغيره وتحويل شهرك به شهرداري و اسناد قبل ار فرسوده شدن آپارتمانها بسيار بسيار واجبتر ميباشد….

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.