اولين جلسه مديرعامل شرکت عمران آبشار اسپادانا با پرسنل …

اولین جلسه مدیرعامل شرکت عمران آبشار اسپادانا با پرسنل امروز در محل سالن اجتماعات با حضور معاونین، مدیران و کارشناسان شرکت برگزار گردید.
در این جلسه مهندس کاوه ضمن معرفی اجمالی و ارائه فعالیت های گذشته خود گفت: بسیار خوشحالم که در کنار شما هستم. من در سال 1355 به استخدام ارتش جمهوری اسلامی ایران درآمدم و از ابتدای جنگ تحمیلی به مدت 136 ماه در مناطق عملیاتی حضور مستمر داشته ام و پس از جنگ در جبهه سازندگی فعالیت خود را ادامه دادم.
«مهندس کاوه از سال 1376 به عضویت هیئت مدیره تعاونی مسکن مرکز توپخانه در آمد و در سال 1379 به عنوان مدیرعامل این تعاونی به فعالیت خود ادامه داد. وی تا پایان سال 82 موفق گردید اجرای پروژه کوی ولیعصر (عج) را به پایان رساند. شرایط فرهنگی وخدماتی مطلوب بر کوی ولیعصر امروز گواه موفقیت در این مجموعه است.»
مدیرعامل شرکت عمران آبشار اسپادانا در ادامه سخنان خود گفت: مجتمع بزرگ آبشار با توجه به موقعیت مناسب خود و نزدیکی به سالن همایش های بین المللی و دیگر فعالیت های عمرانی که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید شرایط مطلوبی را داراست. لذا از این پس با توجه به مشکلات موجود بایستی با دقت، تعهد و حساسیت، شرایطی فراهم گردد که پس از اجرای پروژه ها آیندگان بر ما رحمت فرستند.
وی در ادامه به شرایط داخلی شرکت اشاره کرد و گفت: مهم ترین ویژگی لازم برای فعالیت در این مجموعه نظم است . اوسیکم به تقوی الله و نظم امرکم. در یک فعالیت مهندسی این نظم از اهمیت بیش تری برخوردار است چرا که مهندسی یعنی دانش ریاضی و این یعنی نظم در امور بنابراین هیچ گونه بی نظمی قابل قبول نخواهد بود.
ایشان ادامه داد: روزی حلال مهم ترین کار در زندگی است. کم کاری عین دزدی است و روزی حاصل از آن حلال نیست و این زندگی را نابود خواهد کرد. بنابراین مراقب باشید کم کاری و نقص در وظایف محول شده زندگی شما را به تباهی نکشاند.
مهندس کاوه در ارتباط با فعالیت های جاری در پروژه گفت: از این پس تمامی امور می بایست براساس قوانین و ضوابط به اجرا درآید. امور داخلی براساس قوانین کار و فعالیت های عمرانی پروژه براساس ضوابط سازمان نظام مهندسی و شهرداری اجرایی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت عمران آبشار اسپادانا از دستگاه نظارت و معاونت فنی مهندسی خواست تا در عین رعایت کرامت انسانی در تقابل با یکدیگر و با حساسیت اجرای پروژه ها را پیگیری نمایند.
ایشان با اشاره به اهمیت ساخت و ساز با کیفیت پروژه ها از دستگاه ها و معاونت های شرکت خواست تا تمامی مصالح، خریدها و اجرای کارها با نظارت دقیق و با بهترین کیفیت انجام شود .
مهندس کاوه تمامی مهندسین ناظز را مکلف کرد تا در خصوص اهمال پیمانکاران جز و کل هیچ گونه گذشتی را در نظر نگیرند تا مبادا واحدها با کیفیتی ساخته شود که در نهایت بهره بردار آن دچار ناراحتی شود.
وی در ادامه به صاحبان امتیازهای این پروژه اشاره کرد و گفت: واحدهایی را می سازیم که صاحبان آن جان و مال خود را برای دفاع از میهن مان گذاشتند و از خود گذشتند و اکنون ما نمی توانیم از هیچ گونه اهمالی در کار گذشت کنیم. امروز با اعضایی روبرو هستیم که بازنشسته شده اند و یا غیر نظامیانی که با امید بسیار اقدام به سرمایه گذاری در این پروژه کرده اند و مشکلات اقتصادی بسیاری را تحمل می کنند اما هنوز به مقصود خود نرسیده اند. لذا هرگونه کم کاری و کوتاهی در وظایف خیانت به مملکت و هم وطنان مان محسوب خواهد شد.
در برخود با سفارش ها نیز ایشان اشاره کرد: هیچ گونه سفارشی را از طرف آشنایان در ارتباط با خریدها و اجرای کارها و استخدام نمی پذیریم.
مهندس کاوه در پایان از پرسنل خواست تا نماز را سرلوحه امور خود قراردهند و در امور از آن یاری گیرند و با رعایت برادری و کرامت انسانی وظایف خود را با حساسیت انجام دهند تا به لطف خدا با عبور از مشکلات به سرانجام نیکویی برسیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.