ديدار اعضا و نمايندگان بلوک هاي e2 و e3 فاز 4 با مديرعامل شرکت عمران آبشار اسپادانا

دیدار اعضا و نمایندگان بلوک های e2 و e3 فاز 4 با مدیرعامل شرکت عمران آبشار اسپادانا

روز گذشته جمعی از اعضای بلوک های e2 و e3 فاز 4 با مدیرعامل شرکت عمران آبشار اسپادانا دیدار کردند. عمده مطالبات این اعضا تحویل واحدهای مسکونی با توجه به پایان اجرای ابنیه آن بود. مهندس کاوه در پاسخ گفت: اجرای ابنیه این بلوک ها به پایان رسیده است و به دلیل مطالبات پیمانکار در حال حاضر امکان تحویل نمی باشد.

در این ملاقات مهندس حسینی پور معاونت فنی و مهندسی شرکت نیز حضور داشت که در ارتباط با پیشرفت این مجموعه توضیحاتی را ارائه کرد. مهندس حسینی پور گفت: در ارتباط با خدماتی از قبیل آب و فاضلاب و برق با توجه به مطالبات ادارات مذکور و انجام تست های لازم به ویژه در خصوص انشعابات گاز در حال حاضر علی رغم پایان اجرای عملیات بنا امکان تحویل واحدها میسر نیست.

معاون فنی و مهندسی شرکت عمران آبشار اسپادانا افزود: با توجه به تجربه تحویل واحدهای قبلی بدون تست و تامین خدمات به اعضا و ایجاد مصائب برای آنان تحویل واحدها به اعضا مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد، که لازم است اعضا کمی صبوری کنند تا خدمات به طور کامل اجرا و تست شود.

اعضای مجموعه مسکونی مینا در ادامه این جلسه خواهان اعلام زمان تحویل واحدها شدند که مهندس کاوه در پاسخ گفت: روز شنبه مذاکرات خوبی را در موسسه مسکن سازان بتاجا داشتیم و مقرر شد کمک مالی لازم صورت گیرد و با توجه به نیاز ادارات آب و گاز به زمان تقریبی دوماهه جهت انجام تست های لازم پیش بینی می کنیم در اسفندماه واحدها تحویل اعضا گردد.

کاوه در ارتباط با مشکلات بوجود آمده برای اعضا از قبیل مشکلات مالی واجاره های سنگین و مشکل ازدواج جوانان عضو و غیره گفت: بیش تر از خود شما در جریان هستم و مشکلات را می دانم.در حال حاضر یکی از عناصر شهرداری را جهت همکاری فراخوانده ایم تا در رفع سریع مشکلات یاری رسان باشد. حمایت های موسسه مسکن سازان نیز به زودی بر سرعت کارها خواهد افزود.

مدیر عامل شرکت ادامه داد: نمی خواهم شما را فریب دهم و قول 20 روز آینده را بدهم اما به شدت در تلاش هستیم با مذارکره با ادارات و جذب منابع مشکلات را رفع کنیم و بعد از آن اگر لازم شد خودم در جلوی شما در صف اعتراض همراه شما خواهم بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.