افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهید کشوری

همزمان با عید مبعث پیامبر اکرم(ص) مرکز خدمات جامع سلامت شهید کشوری افتتاح شد.

مرکز خدمات جامع سلامت شهید کشوری عصر امروز با حضور فرماندار محترم اصفهان، مدیریت پروژه شهید کشوری، مدیریت مرکز بهداشت شماره 2 اصفهان و جمعی از ساکنین در مجتمع بزرگ آبشار افتتاح شد. این مرکز در دو طبقه مجهز به خدمات درمانی،بهداشتی و مشاوره ای بصورت روزانه آماده ارائه خدمات واکسیناسیون، پزشک عمومی، مشاورین تغذیه و روانشناس، مامائی و…. می باشد.

مرکز خدمات جامع سلامت شهید کشوری با مساعدت و پیگیری فرماندار محترم اصفهان و به همت شرکت عمران آبشار اسپادانا و مرکز بهداشت شماره 2 اصفهان در شهرک شهید کشوری خیابان گلستان2 خیابان کاج به بهره برداری رسیده است.

همزمان با افتتاح این مرکز عملیات آماده سازی زمین مرکز بهداشتی در مانی شهید کشوری نیز در خیابان بوستان آغاز گردید. بهبود کیفیت خدمات بهداشتی و اخداث مرکز دائمی بهداشتی و درمانی یکی از مطالبات ساکنین مجتمع بزرگ آبشار بوده است که در این راستا زمینی به وسعت بیش از 2000 متر مربع تویط شرکت عمرات آبشار اسپادانا به این مهم اختصاص داده شد، شهرداری اصفهان نیز به منظور تسریع در اجرای ساخت این مرکز اقدام به صدور مجوزهای لازم نمود تا به زودی ساکنین بتوانند از خدمات بهداشتی و درمانی استاندارد و جامع در پروژه شهید کشوری بهره مند شوند.

احمدی با اشاره به بازدیدها و برگزاری جلسات و پیگیری های مستمر در خصوص رفع مشکلات و ارائه خدمات مطلوب به ساکنین شهرک شهید کشوری اظهار داشت : یقینا با ادامه روند این تلاش ها و پیگیری ها و همچنین همراهی خوب مردم شاهد رضایتمندی کامل ساکنین از توسعه خدمات خواهیم بود.

شایان ذکر است، مرکز جامع سلامت شهید کشوری در خیابان گلستان2 خیابان کاج واقع شده است.

برای تماشای فیلم مراسم بهره برداری از مرکز جامع سلامت شهید کشوری اینجا کلیک کنید

https://www.aparat.com/v/vzkQg

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.