اتمام صدور 300 برگ از اسناد تفکیکی واحدهای مسکونی شقایق در مجتمع بزرگ آبشار

اتمام صدور 300 برگ از اسناد تفکیکی واحدهای مسکونی شقایق در مجتمع بزرگ آبشار

بنا به اعلام مدیریت املاک و اراضی شرکت عمران آبشار اسپادانا صدور اسناد تفکیکی واحدهای مسکونی شقایق به پایان رسیده و تا کنون 160 برگ سند به مالکین انتقال داده شده است. 140 برگ سند از مجموعه 1 تا 7 نیز پس از تسویه عوارض شهرداری توسط  مالکین قابل انتقال خواهد بود. در این خصوص مالکین می توانند به منظور تسریع در دریافت اسناد خود پس از پرداخت عوارض شهرداری با ارائه تسویه حساب به مدیریت املاک و اراضی نسبت به دریافت سند مالکیت خود اقدام کنند.

در ارتباط با اسناد تفکیکی مجموعه مسکونی مریم نیز اقدامات لازم در خصوص صدور 128 واحد مسکونی صورت پذیرفته است و پس از تکمیل کسر پارکینگ موجود این اسناد نیز به مالکین قابل انتقال خواهد بود.

مدیریت املاک و اراضی شرکت عمران آبشار اسپادانا افزود، با توجه به رفع موانع صدور اسناد 320 واحد مسکونی یاس در خصوص تفکیک اسناد این مجموعه نیز اقدامات لازم انجام گرفته است و صدور صدور آن از ابتدای سال آینده آغاز خواهد شد.

ایشان در ارتباط با اسناد دیگر مجموعه های مسکونی گفت: شرکت عمران آبشار اسپادانا جهت دریافت گواهی پایان کار مجموعه های مسکونی اقدام نموده است و پس از دریافت گواهی، مراحل صدور اسناد توسط این مدیریت آغاز خواهد شد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.