اقدامات شرکت عمران آبشار اسپادانا در راستای ابلاغ مصوبه کمیسیون ماده ۵ اراضی ۱۳۰ هکتاری پروژه شهید کشوری

اقدامات شرکت عمران آبشار اسپادانا مربوط به ابلاغ مصوبه کمیسیون ماده ۵ اراضی ۱۳۰ هکتاری پروژه شهید کشوری
۱ -رها سازی و تحویل ۱۶ هکتار اراضی خدماتی مازاد بر عرصه ۳۰۰ هکتار پروژه شهید کشوری به اداره راه و شهر سازی و انتقال ۲۵۰۰۰۰ متر مکعب خاک دپو شده در این اراضی به مدت ۴ ماه به مبلغ تقریبی ۳۰۰ میلیارد ریال .
۲- با توجه به تایید عارضه سنجی ترافیک پروژه توسط شورای ترافیک استان در سال ۱۴۰۱ مجدداً برابر درخواست شورای عالی معماری و شهر سازی در دیماه ۱۴۰۲ مقرر شد عارضه سنجی به روز رسانی شده و این امر توسط مشاور ذیصلاح شهرداری در حال انجام است.
– پیگیری و حضور در جلسات وزارت دفاع و اخذ تایید باند پرواز فرودگاه بدر .
۴- تشکیل جلسات متعدد با متولیان استان امام جمعه محترم استان ، استاندار، فرماندار شهردار، رئیس دادگستری ، دادستان ، رئیس اداره راه و شهرسازی … ) جهت شروع عملیات اجرایی بلوک V1 با توجه به فعال بودن کلیه پروژه های سهم شهرداری و بتاجا در پروژه شهید کشوری.
۵- با توجه به مشکلات تعاونی مسکن مرکز آموزش توپخانه اصفهان با اداره راه و شهرسازی در واگذاری ۱۴ واحد امتیاز آپارتمانی ، این اداره با ادغام مشکلات ارتش با یکدیگر شرط بعدی در ابلاغ مصوبه را منوط به پرداخت بهای امتیاز ۱۴ واحد مذکور به سازمان زمین و مسکن ایران دانسته که بنیاد تعاون ارتش در اسفند ماه ۱۴۰۲ طی صورتجلسه توافقی مجبور به پذیرش این درخواست مطابق با قیمت کارشناسی به مبلغ تقریبی ۳۰۰ میلیارد ریال شد.
۶-حال جای سوال است که با توجه به اقدامات صورت گرفته و فعال بودن کلیه پروژه های در حال ساخت شهرک شهید کشوری ، چرا عملیات در بلوک V1 متوقف است؟؟ لذا ابلاغ مصوبه کمیسیون ماده ۵ و شروع عملیات بلوک V1 منوط به اراده و تصمیم ارگانهای ذیربط در رفع اختلافات و برطرف کردن مشکلات مردم می باشد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.