تودیع و معارفه مدیر پروژه شهید کشوری اصفهان

انتصاب مهندس محمد مهرپرور به عنوان مدیر پروژه شهید کشوری اصفهان

روز شنبه مورخ 1 مهر ماه در جلسه معارفه مدیر پروژه شهید کشوری که با حضور تصویری مدیرعامل محترم شرکت عمران آبشار اسپادانا و حضور قائم مقام مدیرعامل و جمعی از مدیرانشرکت عمران آبشار اسپادانا و مدیران پروژه شهید کشوری برگزار شد از خدمات سرهنگ لقائی طی مدت مسئولیت مدیرت پروژه تقدیر شد و مهندس مهرپرور طی حکمی از طرف مدیرعامل شرکت عمران آبشار تسپادانا به سمت مدیرریت پروژه شهید کشوری منصوب گردید.

در این جلسه مهندس حسینی پور مدیرعامل شرکت عمران آبشار اسپادانا ضمن تقدیر از خدمات جناب سرهنگ لقائی گفت: دیدار همکاران در اصفهان من را به یاد روزهای دشواری می اندازد که خوشبختانه با تعهد و پشتکار همه همکاران به سلامت از آن عبور کردیم و امروز شاهد تحویل واحدهای مسکونی و همچنین صدور پایان کار و تحویل اسناد مالکیت به اعضا در پروژه شهید کشوری هستیم.

وی در ادامه افزود: در دوران مدیریت جناب سرهنگ لقائی یکی از اقدامات بسیار ارزشمند، پیگیری و وصول کمیسیون ماده 5 پهنه 130 هکتاری در پروژه شهید کشوری بود، هم چنین تعامل ایشان با اعضا و هیئت مدیره ها یکی دیگر از نقاط قوت این دوران بود.

مهندس حسینی پور از مدیریت پروژه خواست تا همچنان از تجارب جناب سرهنگ لقائی بهره مند شوند در مسیر پیش رو از تجربیات ایشان استفاده نمایند.

همچنین به مدیریت پروژه،  مهندس مهرپرور توصیه کردند: تکریم ارباب رجوع را در اولویت قرار دهند و افزود: در پروژه های در دست اقدام شرکت عمران آبشار اسپادانا شرکت تا زمان دریافت پایان کار مسئول است لذا توجه به اجرای تعهد و پیش بینی و پیشگیری حوادث  و رفع نواقص اهمیت بسزایی دارد.

مهندس مهرپرور نیز در این جلسه ضمن تشریح برنامه های کاری خود گفت: تمرکز ما بر اجرای تعهدات باقیمانده به ویژه در فاز 7 خواهد بود و این مهم در تعامل و ارتباط با ارگان های مبوطه و اعضا و هیئت مدیره مجتمع بزرگ آبشار محقق خواهد شد. وی افزود: کارگروه هایی تشکیل شده اند تا فرایند فعالیت ها با سرعت بیشتری اجرایی شوند و شخصا با حضور در کارگاه ها پیگیر فعالیت ها خواهم بود.

مهندس عارفی که به عنوان قائم مقام مدیرعامل در  این جلسه حضور داشت طی صحبت های خود گفت: منابع انسانی سرمایه اصلی هر سازمانی است اما تغیرات مدیریتی طبیعت سازمان ها است که منجر به پویایی خواهد شد. لذا این تغیرات را به فال نیک گرفته و با همدلی و همکاری کارها را به پیش ببرید. ایشان با اشاره به حجم فعالیت های  شرکت گفت: حدود 90 درصد از پروژه های ساختمانی در ارتش جمهوری اسلامی ایران توسط شرکت عمران آبشار اسپادانا انجام می گیرد و این نشان از بزرگی کاری است که به کمک همکاران ما در شرکت امکان پذیر شده است. مهندس عارفی ضمن قدردانی از سرهنگ لقائی به نیابت از مدیرعامل شرکت حکم انتصاب مهندس مهرپرور را به ایشان ابلاغ کردند.

سرهنگ لقائی نیز گفت: در این سال ها بهترین تجربیات را در کنار همکاران داشتم و اکنون با مسئولیت جدیدی که به بنده محول شده است همچنان در بدنه بنیاد تعاون آجا خواهم بود و هر کمکی که در توان من باشد برای پیشبرد اهداف شرکت عمران آبشار اسپادانا دریغ نخواهم کرد.

 

2 پاسخ
  1. امامی
    امامی گفته:

    سلام سرهنگ لقایی زحمات زیادی برای فاز ۷ کشیدن من به نوبه خودم از ایشان تشکر و قدر دانی می کنم امید وارم که اقای مهندس مهر پرور نیز بتواند در تداوم فعایتهای انجام شده سرعت بخشیده و ودعای خیر اعضا را به همراه داشته باشد .

    پاسخ
  2. عینی
    عینی گفته:

    انجام تعهدات شرکت بدون تاخیر نشانه عقل، شعور و حلال زادگی مدیران شرکت است

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.