گره ای که با دست همکاری باز شد

در اجرای فاز 7 پروژه شهید کشوری پس از انتخاب واحد در سال 1400 و انعقاد قرارداد با اعضای محترم این فاز علی رغم آغاز کار براساس توافقات قبل،  به دلیل اختلاف در خصوص اخذ مجوزهای لازم جهت ادامه فعالیت های اجرایی بین شهرداری اصفهان و شرکت عمران آبشار اسپادانا متاسفانه عملیات اجرایی متوقف و به تبع آن تاخیر در اجرای تعهدات به اعضا به وجود آمد. در راستای رفع اختلافات با محوریت استانداری اصفهان جلسات متعددی با حضور نمایندگان شهرداری اصفهان، اداره کل راه و شهرسازی و شرکت عمران آبشار اسپادانا برگزار شد تا موارد اختلافی مطرح و چاره اندیشی شود. نتایج حاصل از این مذاکرات دستور کاری شد برای بررسی و رفع موانع در خصوص اجرای پروژه های واقع در 130 هکتار از اراضی مجتمع بزرگ آبشار. اخذ کمیسیون ماده پنج، دریافت پروانه و پایان کار مجموعه های مسکونی و تعیین تکلیف اراضی مورد ادعای شهرداری و شرکت عمران آبشار اسپادانا از اهم مواردی بود که طی جلسات برگزار شده مورد بررسی قرار گرفت.

پس از اجرای طرح تحقیق و تفحص پیرامون پروژه شهید کشوری در شورای شهر اصفهان و ارائه آن در صحن علنی جلسات شورای شهر و ورود اعضای این شورا به موضوع، جلسات با جدیت بیش تری پیگیری شد. در نهایت طی دیدار مدیرعامل محترم بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران با ریاست محترم شورای شهر، جمعی از نمایندگان این شورا و شهردار محترم اصفهان موارد جمع بندی و در قالب صورتجلسه ای موارد حل و فصل و مقرر شد اقدامات گام به گام در راستای رفع موانع و اختلافات موجود صورت پذیرد.

در گام نخست شرکت عمران آبشار اسپادانا با انجام تعهدات خود مجوزعملیات اجرایی برج های مسکونی فاز 7 را دریافت کرد و جهت دریافت پایان کار پروژه های ساخته شده اقدامات لازم صورت گرفت . شهرداری اصفهان نیز با مساعدت و همکاری در حل مشکلات پیش رو قدم گذاشت و گره ای که همواره اذهان اعضا و مالکین را مشوش می کرد با همکاری تمامی دستگاه ها به ویژه شهرداری و شورای شهر اصفهان باز شد.

در این راه شرکت عمران آبشار اسپادانا از تمامی نهادها از جمله استانداری اصفهان، شورای شهر،شهرداری، فرمانداری، اداره کل راه و شهرسازی و تمامی دستگاه ها که در مسیر گره گشایی گام برداشته اند تقدیر و از تمامی اعضا و مالکین که همواره با صبر و همراهی خود ما را یاری نمودند قدردانی می نماید

برای تماشای فیلم آغاز عملیات اجرایی برج های مسکونی فاز 7  اینجا کلیک کنید.

 

3 پاسخ
  1. امامی
    امامی گفته:

    خدا را شکر ضمن تشکر از دست اندرکاران محترم انشالله شرکت سرعت کار را بیشتر کرده تا این دو سال تاخیر جبران شود . خدا قوت .

    پاسخ
  2. مهتاب کرامتی
    مهتاب کرامتی گفته:

    سلام و درود این همه زمین در شهرک وجود دارد که می‌توانستید از آنها برای v1 استفاده کنید و برج را بسازید و این تکه زمین را فضای سبز ایجاد کنید تا هم شهرک زیباتر شود و هم جلوی ساختمان v2 را کور نکنید

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.