ساخت مرکز جامع سلامت شهید کشوری

ساخت مرکز جامع سلامت شهید کشوری آغاز شده است.

مرکز جامع سلامت شهید کشوری در حیابان بوستان در حال احداث می باشد. این مرکز که با سرمایه گذاری خیرین در حال اجرا می باشد در دو طبقه طراحی شده است.

زمین مرکز جامع سلامت شهید کشوری توسط شرکت عمرات آبشار اسپادانا به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان واگذار گردید و با پیگیری های مکرر فرماندار محترم اصفهان و ریاست محترم مرکز شماره 2 خانم دکتر ابوفاضلی موفق به دریافت پروانه ساخت شد.

خانواده خلیفه سلطانی خیر ساخت این مرکز می باشد که ساخت این محموعه را به عهده خواهند داشت.

اجرای خاکبرداری مرکز جامع سلامت شهید کشوری تویط شرکت عمران آبشار اسپادانا انجام گرفت و در مورخ 8 دی ماه با حضور فرنامدار محترم اصفهان خیرین و ساکنین شهرک شهید کشوری کلنگ ساهت آت بر زمین زده شد.

فرماندار اصفهان در این مراسم گفت: مجموعه شهید کشوری نیازمند خدمت رسانی است و بنده و مسئولین استان به جد پیگیر رفع کاستی ها و مطالبات مردم خواهیم بود. ایشان ضمن قدردانی از شرکت عمران آبشار اسپادانا گفت: پیگیر ساخت مراکز آموزشی و دیگر خدمات مورد نیاز مردم در این شهرک خواهم بود.

دکتر ابوفاضلی نیز در این مراسم ضمن قدردانی از سرهنگ لقائی مدیریت شرکت عمران آبشار اسپادانا در پروژه شهید کشوری گفت: ما خدمات خود را در شهرک همواره ارائه نمودیم اما با مشکل محل استقرار مواجه بوده این اما با کمک شرکت عمران آبشار اسپادانا ، فرماندار محترم و جناب خلیفه سلطانی خیر محترم و احداث این مرکز مشکلات حل خواهد شد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.