بازدید فرماندار اصفهان از مجتمع بزرگ آبشار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در بازدید از مجموعه شهید کشوری، با بیان اینکه از آغاز دولت سیزدهم، اقدامات مثبتی در جهت رفع مشکلات زیرساختی مجموعه شهید کشوری انجام شده است، عنوان کرد: اصلی ترین عاملی که باعث رفع مسائل و مشکلات این مجموعه می شود، «طرح مجموعه شهری شهرک شهید کشوری اصفهان» است که به تصویب شورای عالی شهرسازی رسیده است.

فرماندار اصفهان با اشاره به فرآیند تصویب طرح مجموعه شهری شهرک شهید کشوری اصفهان، افزود: تمامی اقدامات و ساخت و سازهایی که در شهرک شهید کشوری انجام شده و یا نیاز به انجام است در قالب یک طرح جامع از طریق فرآیندهای فنی و رسیدگی های کارشناسان در کمیسیون های متعددی در شهرستان و استان بالاخص شورای توسعه و برنامه ریزی استان بررسی و سپس در کمیته فنی شورای عالی شهرسازی و در نهایت در جلسه شورای عالی شهرسازی تصویب شد که انشاء ا… در آینده نزدیک ابلاغ می گردد.

احمدی تصریح کرد: این مصوبه تکلیف دستگاه های مختلف را در ارتباط با مسائل شهری شهرک شهید کشوری روشن خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: بحمد ا… تاکنون اقدامات خوبی در مجموعه شهید کشوری انجام شده است و بخشی از مسائل و مشکلات این مجموعه حل شده و بخش دیگری از آنها در دست انجام است.

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مرکز جامع سلامت به صورت موقت در ساختمانی راه اندازی شده و آغاز عملیات آماده سازی زمین و ساخت این مرکز نیز در دست انجام است.

احمدی به آغاز عملیات ساخت دو باب مدرسه در زمینی به مساحت ۷ هزار متر مربع در شهرک شهید کشوری اشاره کرد و افزود: عملیات آماده سازی زمین این دو مدرسه در حال انجام است و مراحل بعدی نیز توسط متولیان امر انجام خواهد شد.

وی در خصوص ساخت بازار کوثر شهرداری در مجموعه شهید کشوری، گفت: سازمان میادین  شهرداری اصفهان متولی بازار کوثر بوده و پیگیری ها و اقدامات اولیه نیز انجام شده که انشاء ا… با پیگیری آن سازمان طبق جدول زمان بندی و در موعد معین به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار اصفهان در ادامه افزود: انشاء ا… پس از تصویب طرح مجموعه شهری شهید کشوری در شورای عالی شهرسازی، مقدمات صدور پروانه فاز ۷ این شهرک نیز توسط شهرداری انجام خواهد شد و شاهد آغاز عملیات ساخت این مجموعه خواهیم بود.

احمدی با اشاره به احداث بیمارستانی در مجموعه شهید کشوری، اذعان داشت: جلساتی در این خصوص با دانشگاه علوم پزشکی و سازمان تأمین اجتماعی برگزار شده و ادامه خواهد داشت و متولی امر تعیین می گردد، اعتباراتی نیز در این خصوص مشخص شده که انشاء ا… عملیات ساخت این بیمارستان آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: بحمد ا… فعالیت های عمرانی در مجموعه شهید کشوری تسریع و بعضی از تعهدات دستگاه های اجرایی انجام شده و شهرداری نیز اقداماتی را در زمینه هماهنگی های شهری انجام داده است.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه جلسات اجرایی مشخصی را در آینده نزدیک برای هماهنگی های بیشتر انجام خواهیم داد، افزود: اگرچه مشکلات بسیاری در این مجموعه وجود داشته است، بخش عمده ای از این مشکلات مرتفع گردیده و با مصوبه شورای عالی شهرسازی شاهد فعالیت بیشتر دستگاه های اجرایی و شهرداری برای رفع مشکلات موجود نیز خواهیم بود.

وی تأکید کرد: حمل و نقل، احداث زمین های ورزشی، ساخت مدرسه و مرکز جامع سلامت، ساخت مسجد با همکاری اداره اوقاف و شهرداری، استقرار اصناف در شهرک و پیگیری مسائل مربوط به زیرساخت های شهرک شهید کشوری، ازجمله مواردی است که باید مورد توجه ویژه قرار دهیم.

احمدی اظهار داشت: زیرساخت های شهرک شهید کشوری براساس نظرات فنی و کارشناسی و نظارت های متخصصین انجام شده و مشکلات احتمالی موجود با اراده مسئولین قابل رفع است بنا بر این ساکنین این شهرک هیچگونه نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.