افتتاح پایگاه اورژانش شهید کشوری

پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث شهید کشوری در مجتمع بزرگ آبشار (شهید کشوری) افتتاح شد.

پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث شهید کشوری در آستانه سالروز آزاد سازی خرمشهر دلیر در مجتمع بزرگ آبشار (شهید کشوری) افتتاح شد.

پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی شهید کشوری در زمینی به مساحت 700 متر مربع و زیربنای 100 متر مربع توسط شرکت عمران آبشار اسپادانا احداث گردید و در اختیار اورژانس اصفهان قرار گرفت.

در مراسم افتتاح پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث شهید کشوری که با حضور فررماندار محترم اصفهان، دکتر حیدری ریاست محترم اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث استان اصفهان، سرهنگ لقائی مدیریت پروژه شهید کشوری، سرهنگ فرزانه ریاست محترم کلانتری 16 نیروی انتظامی و جمعی از ساکنین محترم شهرک شهید کشوری حضور داشتند پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث شهید کشوری افتتاح شد.

 

فرماندار اصفهان در این مراسم ضمن تقدیر از مدیریت پروژه شهید کشوری و دیگر دستگاه های استانی گفت: احداث این پایگاه برای مجموعه شهید کشوری ضروری به نظر می رسید که حوشبختانه شرکت عمران آبشار را اسپادانا همکاری خوبی در راستای احداث آن داشتند و همچنین اورژانس اصفهان که در تجهیز و راه اندازی این پایگاه اقدام کردند.

 

 

فرماندار اصفهان در ادامه ضمن گلایه از کم کاری برخی از دستگاه ها گفت: برخی از دستگاه های خدمت رسان هم در رفع موانع و مشکلات این پروژه همکاری لازم را نداشتند و باید بدانند که صبر ما محدود است .

فرماندار اصفهان در ارتباط با دیگر مشکلات مجتمع بزرگ آبشار (شهید کشوری ) عنوان داشت. هفته ای نیست که با مدیران پروژه و مدیران استانی در خصوص مسائل شهرک شهید کشوری جلسه و پیگیری نداشته باشیم و خوشبختانه در حال حاضر مشکلات در استان حل شده است و جهت تایید به تهران ارسال شده است.

 

 

در ادامه این مراسم دکتر حیدری ریاست محترم اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث استان اصفهان ضمن تقدیر از شرکت عمران ابشار اسپادانا و پیگیری های فرماندار محترم اصفهان گفت: از راه اندازی این پایگاه بسیار خرسندیم و ضروری است تا خیرین جهت احداث پایگاه ها و تجهیز مراکز اورژانس به میدان بیایند.

 

در ادامه این مراسم دکر حیدری از درمانگاه گلبهار نیز بازدید کرد و ابراز امیدواری نمود تا خدمات درمانی در شهرک شهید کشوری هرچه سریع تر توسعه یابد.

درمانگاه شهید کشوری نیز از ابتدای خرداد افتتاح و آماده ارائه خدمات درمانی به ساکنین می باشد. این درمانگاه  از ساعت 8 تا 23  آماده خدمت رسانی می باشد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.