افتتاح پست تعمیرات و امداد گاز منطقه6

پست تعمیرات و امداد گاز منطقه 6 اصفهان صبح امروز در مجتمع بزرگ آبشار (شهید کشوری) افتتاح شد.

این پست در زمینی به وسعت 1000 متر مربع و در ساختمانی به مساخت 250 متر مربع با هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد ریال توسط شرکت عمران آبشار اسپادانا احداث و به شرکت گاز استان اصفهان تحویل داده شد.

در مراسم افتتاح پست تعمیرات و امداد گاز منطقه 6 که با حضور فرماندار اصفهان ، مدیرعامل شرکت گاز استان و مدیران پروژه شهید کشوری برگزار شد، گاز رسانی به بیش از 3000 واحد مسکونی از مجموعه فاز 6 نیز در پروژه شهید کشوری اصفهان تکمیل گردید.

فرماندار اصفهان در این مراسم عنوان کرد: افتتاح این پست آغاز خدمت رسانی مضاعف در پروژه شهید کشوری است. در یک مجموعه مسکونی مهمترین موضوع امنیت و آرامش ساکنین است که با وجود چنین مراکزی که ایمنی مردم را در نظر می گیرد همان آرامش را به ارمغان می آورد.

احمدی افزود: با همت و همکاری مدیران شرکت عمران ابشار اسپادانا و مسئولین استان طی جلسات مکرر به زودی شاهد رفع مشکلات و تسریع در خدمت رسانی به ساکنین خواهیم بود.

مهندس علوی مدیرعامل شرکت گاز در این مراسم گفت: در زمستان گذشته بسیار تحت فشار بودیم اما خوشبختانه قطع گاز نداشتیم.

علوی افزود: رعایت موارد ایمنی و آموزش به خانواده ها در خصوص خطرات گاز، رعایت مباحث حفظ انرژی در ساختمان ها و خوب مصرف کردن نکاتی است که بایستی شهروندان در توجه به آن همت کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.