گزارش اجرای انشعابات مجتمع بزرگ آبشار(پروژه شهید کشوری اصفهان)

پس از تحویل بیش از 2000 واحد مسکونی اولویت نخست فاز 6 مجتمع بزرگ آبشار (پروژه شهید کشوری اصفهان) تنها مانع اسکان مالکین اجرای خدمات زیربنایی و اتصال انشعابات بود که طی ماه های گذشته با همکاری سازمان های زیربط و پیگیری های صورت گرفته این مهم نیز به ثمر نشست.

انشعاب آب و اتصال فاضلاب در تمامی بلوک ها تکمیل گردید و کنتورها نیز نصب شد. به دنبال اتصال انشعاب آب و فاضلاب موتورخانه تمامی 10 بلوک توسط پیمانکار تست و راه اندازی  شد و اکنون مالکین می توانند از خدمات آن استفاده نمایند.

با همکاری شرکت گاز استان اجرا و انتقال گاز به تمامی ایستگاه ها رسیده و تست و تحویل آن صورت گرفته است. به گزارش واحد تاسیسات شرکت عمران آبشار اسپادانا تنها مانع پیشرفت اتصال گاز در واحدها تخطی و تغییرات غیر اصولی مالکین در خطوط گاز واحدها است که متاسفانه همکاری لازم صورت نمی گیرد و مانع تایید کارشناس اداره گاز و تزریق به خطوط واحدها می گردد. در حال حاضر با همکاری هیئت مدیره بلوک ها و پلمپ واحدهای متخلف و قطع انشعاب آنها تزریق گاز در واحدها صورت گرفته است و برج های مسکونی N از نعمت گاز شهری برخوردار هستند. بازرسی از واحدهای مسکونی برج های E-V-K-U نیز در حال انجام و پلمپ واحدهای متخلف در حال انجام می باشد و به زودی با دریافت مجوز شرکت بازرس تزریق گاز در این بلوک ها نیز صورت می گیرد.

اقدامات صورت گرفته در خصوص انشعاب برق نیز تا کنون منجر به خریداری و نصب کنتور تمامی بلوک ها گردیده است.

پست های خصوصی تجهیز شده و جهت بهره برداری تحویل اداره برق شد.

به منظور رفع نیاز ساکنین در حال حاضر تمام بلوکها به صورت موقت دارای برق میباشد و به زودی با تایید واحدهای بازرسی برق شهری این بلوک ها نیز در اختیار مالکین قرا خواهد گرفت.

با همکاری اداره مخابرات استان و رایزنی های صورت گرفته خرید خطوط تلفن به همراه مودم و اینترنت مورد نیاز با تخفیف ویژه به ساکنین محترم واحدهای مسکونی مجتمع بزرگ آبشار ارائه می گردد و مالکین می توانند با مراجعه به نماینده مخابرات مستقر در برج مسکونی بنفشه نصبت به خرید و یا تکمیل وجه و تهیه خط تلفن مورد نیاز خود اقدام نمایند.

اجرای ده ها کیلومتر خطوط انشعابات آب، گاز و برق در پروژه شهید کشوری نیازمند صرف هزینه و زمان بسیاری بود که با همت پرسنل واحد تاسیسات و همکاری ادارات استانی میسر گردید و امید است شهروندان با همکاری بیشتر و رعایت ضوابط قانونی به ویژه در ارتباط با انشعاب گاز در اجرای سریع تر این خدمات یاری رسان همکاران ما در واحدهای فنی و مهندسی باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.