ادامه فرایند انتخاب واحد اعضای پروژه اطلس

فرایند انتخاب واحد اعضای پروژه های اطلس (فاز6) مجتمع بزرگ آبشار ادامه دارد.

انتخاب واحد اعضای فاز 6 پروژه شهید کشوری اصفهان که از 10 خرداد آغاز گردید با رعایت شیوه نامه های بهداشتی ادامه دارد. در این مرحله از اعضا براساس اولویت از طریق نامه و ارسال پیامک در روزهای معین جهت انتخاب واحد دعوت بعمل می آید.

اعضا می بایست در روزهای مشخص که به آنان اعلام گردیده است راس ساعت 8 در محل برگزاری انتخاب واحد حضور بهم رسانند.

تمامی اطلاعات ضروری اعم از نقشه معماری و تصاویر برج های مسکونی در اختیار اعضا قرار می گیرد. در فرایند انتخاب واحد کارشناسان شرکت همراه اعضا خواهند بود و اطلاعات و مشاوره لازم را در اختیار آنان قرار خواهند داد. با توجه به حضور کارشناسان در محل برگزاری انتخاب واحد اعضا هیچ گونه نیازی به مراجعه به مشاوران خارج از شرکت نخواهند داشت لذا از تمامی مالکین درخواست می  گردد نسبت به اطلاعات خارج از شرکت حساسیت لازم را داشته باشند تا در دام شایعات و مشاوره های نادرست نیفتند.

اعضا می توانند پبش از حضور جهت انتخاب واحد با مراجعه به سایت و کانال تلگرام شرکت (@absharkeshvari) و همچنین کانال آپارات شرکت به آدرس (www.aparat.com/absharkeshvari) و تماشای آخرین تصاویر از پیشرفت فیزیکی پروژه مطلع گردند تا در زمان مراجعه بتوانند انتخاب صحیحی داشته باشند.

در فرایند انتخاب واحد اعضا پس از مطالعه نقشه ها و بررسی مبالغ نهایی نسبت به ثبت واحد اقدام و جهت تسویه حساب به واحد مالی شرکت مراجعه خواهند کرد. شایان ذکر است که پس از ثبت واحد امکان تغییر وجود نخواهد داشت، لذا اعضا می بایست با دقت کافی نسبت به انتخاب واحد مورد نظر اقدام نمایند.

https://www.aparat.com/v/OeQ0Y

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.