آغاز فعالیت کارگاه های ساختمانی

فعالیت کارگاه های ساختمانی با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده از طرف سازمان نظام مهندسی و وزارت بهداشت بلامانu اعلام گردیده است. شرکت عمران آبشار اسپادانا نیز به منظور اجرای تعهدات خود، با در نظر گرفتن سلامت نیروی انسانی و اعضای خود ضمن رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی فعالیت های اجرایی را در پروژه شهید کشوری اصفهان از سر گرفت. تب سنجی و پایش تمامی پرسنل و تکمیل فرم سلامت در بدو ورود به محیط کار، ضدعفونی تمامی کارگاه ها و دفاتر به صورت روزانه، اطلاع رسانی و آموزش مستمر به کارکنان، استقرار مرکز ایمنی و بهداشت (HSE) در پروژه، تامین اقلام بهداشتی از قبیل ماسک و دستکش جهت استفاده کارکنان، اجرای طرح فاصله گذاری از طریق ایجاد محیط مجزا جهت مراجعه ارباب رجوع، نظارت تصویری پروژه ها از طریق دوربین های مدار بسته، ایجاد بستر مراجعات غیر حضوری برای مراجعه کنندگان و پاسخگویی از طریق سایت شرکت (WWW.OMRAN-ABSHAR.COM)  و شبکه های مجازی (ABSHARKESHVARI@) بخشی از اقدامات صورت گرفته است.

امید است با ریشه کن شدن بیماری کرونا و قطع زنجیره شیوع آن بار دیگر شاهد حضور بی هراس مردم در فعالیت های کاری و اجتماعی باشیم.

1 پاسخ
  1. حسام
    حسام گفته:

    سلام و خسته نباشید
    با این تدابیر امنیتی که فرمودین و با توجه به آغاز فعالیت مجدد شما، زمان انتخاب واحد که قرار بود بهمن سال پیش باشه الان به چه صورته؟

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.