بازدید شهردار منطقه 6 از مجتمع بزرگ آبشار

بازیددی شهردار منطقه از مجتمع بزرگ آبشار(شهید کشوری)

شهردار منطقه 6 شهرداری اصفهان روز پمجشنبه از مجتمع بزرگ آبشار(شهید کشوری) بازدید کرد. در این دیدار که جمعی از معاونین شهردای محمد رضا برکت را همراهی می کردند شهردار منطقه از روند اجرایی پروژه های  خدماتی این مجموعه دیدن کرد. پارک بزرگ برکت در مسیر بازدید از باغ سرو ضمن تاکید بر رفع نواقص و تکمیل شبزینه گی پارک گفت: 10 میلیارد ریال بودجه جهت تکمیل فضلای سبز و مبلمان این پارک اختصاص داده شده که تا پایان سال اجرایی خواهد شد. برکت افزود با توجه به درخواست های مکرر ساکنین تلاش می کنیم بخش هایی  از پارک را که محل تردد و در دید و منظر ساکنین خواهد بود را با چمن های مقاوم سبز نماییم. شهردار منطقه 6 ضمن برشمردن مشکلات آبی منطقه بر عدم امکان کاشت چمن در اصفهان تاکید کرد.

بازدید از محوطه بلوک های مسکونی فاز 1 و 2 و3 و معابر بخش بعدی برنامه شهردار بود. علی رغم واگذاری محوطه بلوک ها به هیئت مدیره ها، شهردار خواستار همکاری با ساکنین جهت بهبود فضای سبز محوطه ها شد.

برکت در این بازدید که تمام مسیرها را پیاده طی نمود ضمن بررسی تمامی جزئیات خواستار همکاری شرکت عمران آبشار اسپادانا جهت اجرای سریع پروژه ها و بهبود خدمات شهری شد.

DSC_0586 DSC_0618 DSC_0651 DSC_0704

4 پاسخ
  1. از ورشكستگان. و بازنشستگان بى تقصير
    از ورشكستگان. و بازنشستگان بى تقصير گفته:

    لطفاً از درختان ميوه كه سازگار با شرايط اب و هوايى اصفهان مى باشند جهت كاشت در شهرك استفاده نمائيد !!!!!!!!!!! حيف از ابى كه صرف درختان بى ثمر مثل كاج و امثالهم شود !!!!!!!!!!!

    پاسخ
  2. ناشناس
    ناشناس گفته:

    سلام خواهشمند است شرکت عمران ابشار اسپادانا با کمک شهرداری نسبت به زیبا سازی شهرک ازجمله تکمیل فضای سبز شهرک و بخصوص حاشیه خیابانها و فضای بین بلوکها با کاشت درختان زیبا و گل و حداقل مقداری چمن اقدام نماید,کاشت تعدادی نهال کوچک که فضای سبز محسوب نمی شود,همچنین برای زیبا سازی شهرک نسبت به ترمیم و بازسازی نماهای قدیمی فاز 1 اقدام شود.

    پاسخ
  3. ناشناس
    ناشناس گفته:

    سلام برای زیبا سازی شهرک لطفا نسبت به جمع اوری دپو خاک و سنگ و نخاله های ساختمانی در نقاط مختلف شهرک اقدام نمایید,همچنین نسبت به زیبا سازی نماهای قدیمی و فرسوده فازهای 1 و 2 و 3 و ساماندهی نمای مغازه های پراکنده در این فازها اقدام نمائید.

    پاسخ
  4. ناشناس
    ناشناس گفته:

    سلام چرا بعد از گذشت 7 ماه هیچ کدام از مواردی که قول ان داده شده انجام نشده است,لطفا در این زمینه شرکت عمران ابشار به شهرداری ناحیه 6 تذکر داده و پیگیری نماید.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.