خرج نجومی تکمیل واحدهای مسکن مهر در کشور

نماینده وزیر نیرو در مسکن مهر گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده، ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان منابع مورد نیاز است تا خدمات زیربنایی واحدهای مسکونی مهر سراسر کشور تکمیل شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، محمدرضا امیرکمالی عصر یکشنبه در هشتمین جلسه شورای تامین مسکن قم، افزود: چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای تامین آب، برق و گاز و ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان نیز برای ساخت فضاهایی از جمله مدرسه و کلانتری در سایت هایمسکن مهر کشور نیاز است.
وی اضافه کرد: ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار مسکن مهر باید در کشور ساخته می شد که قسمت عمده آن تحویل مردم شده و ۳۵۰ هزار واحد به دلایلی از جمله مشکلات قضایی، خدمات اولیه و زیربنایی باقی مانده است.
وی ادامه داد: البته منابعی از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور برای اجرای خدمات زیربنایی واحدهای مسکونی مهر اختصاص یافته است و در حال حاضر نیز ۵۰ درصد از مبلغ مورد نیاز با واگذاری سهمی از محل اراضی و املاک موجود در سایت های مسکن مهر برای پرداخت به پیمانکاران تحویل شرکت های خدماتی می شود.
امیرکمالی افزود: ۵۰ درصد دیگر نیز با پرداخت منابع مالی از سوی وزارت نیرو تامین خواهد شد.
وی با بیان این که در قم خدمات پایداری به ساکنان مسکن مهر ارائه خواهد شد، خاطرنشان کرد: هنوز قسمتی از فاضلاب واحدهای مسکونی مهر در جوی ها روان است که اگر هوا گرم شود، احتمال انتشار بیماری وبا در استان قم و کشور وجود دارد.
وی تاکید کرد: آماده همکاری برای تامین منابعی که مربوط به ارائه خدمات پایدار به ساکنان مسکن مهر باشد، می باشیم.

1 پاسخ
  1. ناشناس
    ناشناس گفته:

    اگر هر مقام دولتی ۳ هزار میلیارد دزدی اختلاس یا هر چیز دیگه ای که اسمش رو بزارید به جیب بزنه اونوقت ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان می شه پول ۳ نفر یا حداکثر ۴ نفر از این آدمها. فکرش رو بکنید یک پروژه ملی با پولهای ۲ یا ۳ نفر جمع می شه می ره پی کارش. راستی شما چرا سیاسی بازی می کنید؟ شما پروژه خودتون رو جمع و جور کنید. مسکن مهر هزینه بر بود ولی خیلی از خانه های خشت و گلی رو تو روستاها تبدیل به ساختمانهای جدید کرد. مسکن مهر در شهرهای کوچک و متوسط عالی عالی عالی بود. در شهرهای بزرگ انجام کارهای بزرگ در حد مسکن مهر خیلی سخته. حالا شما که این قدر به مسکن مهر ایراد می گیرید تو این ۷ الی ۸ سال چه کار کردید. البته منظورم از شما اربابهای شماست. جنابعالی که یک مسئولیت ساده دارید و هرچه بالا دستیها امر کنند انجام می دهید که البته چیز جالبی هم نیست. راستی از اربابهاتون بپرسید مسکن اجتماعی شون چی شد؟ بله پولهای زیادی تو مسکن مهر خرج شد ولی اگر این پولها خرج مردم نمی شد که می رفت تو جیب مدیران و وزیران و آقایان ژن برتر. بعدش تویی که مسئول این سایت هستی چرا خودت رو گرفتار گناه بقیه می کنی؟ انسان شریف هرگز حاضر نمی شود بخاطر منافع خودش یا مدیرانش مردم‌ را به گمراهی بکشاند. شما فقط اخبار پروژه شهید کشوری را پوشش دهید. کاری به این و اون نداشته باشید. به اندازه کافی کارهای عقب مانده دارید.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.