بررسی میدانی چگونگی امدادرسانی در برج های مسکونی

به منظور ایجاد فضایی ایمن و آرام جهت سکونت اعضاء محترم مجتمع بزرگ آبشار (پروژه شهید کشوری) و در راستای تعاملات فی مابین شرکت عمران آبشار اسپادانا و سازمان محترم آتش نشانی  با هدف بررسی میدانی امدادرسانی در زمان بروز حادثه در مورخ 07/12/1397 با هماهنگی قبلی با مدیران ارشد سازمان محترم آتش نشانی، پرسنل محترم ایستگاه آتش نشانی شهرک شهید کشوری به همراه ادوات و تجهیزات و ماشین آلات نسبت به برگزاری و اجرای مانور در تعدادی از بلوکهای مجموعه شهید کشوری (فاز 6 ) اقدام و موارد و الزامات ایمنی مورد نظر توسط طرفین مورد بررسی و هماهنگی قرار گرفت.

در این مانور چگونگی دسترسی خودروهای امدادی به برج های مسکونی، نحوه مناسب اجرای معابر و دسترسی خودروهای امدادی به ویژه نردبان های بلند به طبقات بالایی برج های مسکونی مورد بررسی قرار گرفت تا در صورت لزوم اصلاحات احتمالی انجام گیرد.

این اقدام هم زمان با تحویل بیش از 2000 واحد مسکونی در مجتمع بزرگ آبشار صورت می گیرد تا در زمان سکونت اعضا و بروز حوادث احتمالی آمادگی  های لازم ایجاد گردد.

امید است این اقدامات سبب ایجاد فضایی امن و ایمن و مورد رضایت پرسنل خدوم ارتش جمهوری اسلامی و ساکنین مجموعه شهید کشوری قرار گیرد.

DSC_3229

DSC_3217

DSC_3272

 

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.