پاییز برای مجتمع بزرگ آبشار خوش قدم بود

همزمان با آغاز تحویل واحدهای فاز 6 در پاییز امسال، ابلاغ مصوبه دیگری در شورای برنامه ریزی و توسعه استان فصل رنگارنگی را برای مجتمع بزرگ آبشار رقم زد.

مصوبه یکصد و هشتاد و سومین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان اخبار خوشایندی ررا برای پروژه شهید کشوری به همراه داشت. در این جلسه کاربری اراضی مجموعه کلان شهری مجتمع بزرگ آبشار (170 هکتاری) مصوب و به شهرداری اصفهان ابلاغ گردید.

در نامه شورای برنامه ریزی و توسعه  اداره کل راه و شهرسازی اصفهان به شهرداری اصفهان آمده است: با توجه به درخواست شهرداری اصفهان مبنی بر بررسی طرح مجموعه شهیدکشوری به مساحت 170 هکتاربه استحضار می رساند موضوع در کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان مورخ 26/6/96 و صد و هشتاد و سومین جلسه شورای برنامه ریزی وتوسعه استان مورخ 12/7/97 به شماره 383758مورخ 22/7/97 سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان تصویب و مراتب مطابق صورتجلسه ممهور به مهر دبیرخانه کارگروه و منضم به نقشه های شبکه معابر و کاربری اراضی به شرح رعایت موارد ذیل جهت طی مراحل قانونی ابلاغ می گردد.

مجموعه کلان شهری مجتمع بزرگ آبشار شامل کاربری های آموزش عالی، فرهنگی ، ورززشی ، گردشگری ،  بهداشتی و درمانی، خدمات مختلط اداری و تجاری های ویژه در مقیاس فراشهری می باشد

به گفته مدیریت شهرسازی شرکت عمران آبشار اسپادانا ابلاغ این مصوبه بر رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی و زیستی مجتمع بزرگ آبشار بسیار تاثیرگذار خواهد بود و و از تاریخ این ابلاغ،  سرمایه گذاران بخش های مختلف خصوصی و دولتی می توانند نسبت انجام مقدمات اجرایی  طرح های خود در مجموعه کلان شهری آبشار اقدام نمایند

2 پاسخ
  1. محمودانواری
    محمودانواری گفته:

    باسلام.من فاز هفت هستم.برنامه انتخاب واحد وبقیه مسایل ما چگونه است لطفا”توضیح بفرمایید باتشکر.

    پاسخ
  2. ناشناس
    ناشناس گفته:

    باسلام و خسته نباشی.
    میخواستم اطلاع کسب کنم از اینکه در زمان تحویل کسانی که وام مسکن نگرفتن مابقی بدهکاری را یکجا باید پرداخت کنند.
    در ضمن حقیر جز اعضای فاز 6 هستم. مجموعه آفتابگردان
    با تشکر .

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.