آیین کلنگ زنی مرکز آموزشی قلم چی

آیین کلنگ زنی مرکز آموزشی قلم چی با حضور جناب آقای اسماعیلی ریاست محترم آموزش و پرورش ناحیه و آقای جعفرپور معاونت مشارکت های مرمی سازمان نوسازی و خانم میردامادیان مدیرعام مجمع خیرین مدرسه ساز در مجتمع بزرگ آبشار برگزار گردید.

با توجه به نیاز مراکز آموزشی در این مجتمع و واگذاری زمین های آموزشی به سازمان آموزش و پروش و با همت خیرین مدرسه ساز در مجموعه قلم چی ساخت مجموعه آموزشی در مساحت 1800 متر مربع در مجتمع بزرگ آبشار آغاز خواهد شد.

ریاست آموزش و پرورش ناحیه 3 در این مراسم گفت: نیاز 3 مرکز آموزشی به صورت اورژانسی در این مجتمع احساس می شود که به همت خیرین مرتفع خواهد شد اگر چه نیاز مجتمع 14 واحد آموزشی براورد می شود.

خانم پارسایی مدیریت مجتمع آموزشی قلم چی نیز در خصوص ساخت این مرکز گفت: با توجه به موقعیت مجتمع و وضعیت موجود تلاش خواهیم کرد این مجتمع آموزشی را در کم ترین زمان ممکن به بهره برداری برسانیم

شایان ذکر است تاکنون نزدیک به 12000 متر مربع زمین با کاربری آموزشی از طرف شرکت عمران آبشار اسپادانا به متولی ساخت مدارس ( آموزش و پرورش) تحویل شده است که سازمان آموزش و پرورش نیز جهت ساخت مراکز آموزشی با یاری خیرین اقدام خواهد کرد.

1 پاسخ
  1. محمد بيگي
    محمد بيگي گفته:

    سلام…. لطفا مدرسه راهنمايي و دبيرستان و راهنمايي و….( دولتي) احداث كنيد…. لطفا قسمت 170 هكتاري را فعال كنيد و براي سند ها هم اقدام بفرماييد و ايا ميشود دكلهاي فشار قوي برق را برداشت و برق را از زير زمين رعبور داد؟ لطفا دپوهاي سنگ ريخته شده دور نيلوفرها و شهرك را جمع اوري و به جاي ان فضاي سبز احداث بفرماييد…. با تشكر

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.