از منطقه ۶ شهرداری اصفهان چه خبر؟

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: عملیات احداث بوستان‌های شهید کشوری و روح الامین در منطقه شش تکمیل و آماده بهره برداری است.

محمدرضا برکت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به دنبال ایجاد فضای بانشاط در سطح منطقه، احداث پارک ۱۷ هکتاری در مجموعه شهید کشوری به صورت مشارکتی با بخش خصوصی انجام شده است.

وی افزود: این طرح با هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد تومان ظرف مدت ۲۴ ماه تکمیل شد.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان به احداث پارک جنگلی روح الامین اشاره کرد و گفت: پارک جنگلی روح الامین به مساحت حدود هشت هکتار و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تکمیل شده و تا پایان شهریور در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

برکت در خصوص پروژه‌های فعال این منطقه ادامه داد: پروژه پردیس هنر در محل سابق شهربازی آبشار در فضایی به مساحت ۷۵ هزار مترمربع در دست احداث است و تا دو ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ۲۷ میلیارد تومان از منابع اعتبارات منطقه شش به این پروژه اختصاص داده شده است، گفت: جاده ورودی، جاده VIP، برکه‌ها و آبشار، فرش گل، دالان بهشت و پارکینگ، سالن آمفی تئاتر رو باز، گلخانه، آبنمای مرکزی، جاده اصلی، آبنمای پلکانی، باغ گل رز، کافی شاپ و رستوران در این بوستان در دست اجرا است.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان به احداث دوربرگردان مقابل سالن اجلاس تصریح کرد: پروژه دوربرگردان شهید علی بالایی با هزینه ای بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.