افزایش خدمات عمومی به شهرک شهید کشوری

برکت شهردا منطقه 6 سهرداری اصفهان در نشست خبری خود با رسانه عنوان کرد:

افزایش خدمات عمومی به شهرک شهید کشوری

وی در خصوص شهرک شهید کشوری و زیرساخت‌های ایجاد شده در آن برای رفاه ساکنان گفت: برای رفاه حال مردم، شهرداری منطقه شش ارایه خدمات عمومی به شهروندان شهرک شهید کشوری را افزایش می‌دهد.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای افزایش سرانه فضای سبز شهرک شهید کشوری پارک ۷۰ هزارمترمربعی شهید روح الامین احداث شد، افزود: امسال برای اجرای فاز دوم این پارک یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار درنظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از دو ماه پیگیری جدی خط جدیدی از ابتدای خرداد ماه امسال حد فاصل شهرک شهید کشوری به مقصد ایستگاه صفه با همکاری شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان راه اندازی خواهد شد تا شهروندان ساکن در این شهرک به راحتی امکان دسترسی به نقاط مختلف شهر را داشته باشند چراکه از محل پایانه صفه با استفاده از مترو می‌توانند به نقاط مختلف شهر سفر کنند.

برکت گفت: برای احداث مجموعه ورزشی روباز در شهرک شهید کشوری محل مناسبی جانمایی و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده تا برای عید سعید فطر افتتاح شود.

وی ادامه داد: این مجموعه ورزشی روباز شامل زمین‌های بستکبال، والیبال و فوتسال خواهد بود.

مدیرمنطقه شش شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای تکمیل فضای سبز شهرک شهید کشوری و خط کشی معابر آن اعتبار خوبی در نظر گرفته شده است، افزود: سایت اسباب بازی در پارک‌های این شهرک در حال نصب است و در دو هفته آینده مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی در خصوص استشمام بوی فاضلاب در محدوده شهرک شهید کشوری گفت: وجود تصفیه خانه فاضلاب عامل این موضوع است و باید از این مکان به محل دیگری انتقال داده شود.

مجوز هیچ ساخت وسازی بدون پروانه صادر نمی‌شود

برکت تأکید کرد: در حال حاضر باتوجه به تعاملاتی که وجود دارد مجوز هیچ ساخت وسازی بدون پروانه در این شهرک صادر نمی‌شود و تمام ساختمانی‌های احداث شده ملزم به دریافت پایان کار از شهرداری شدند که با انجام این اقدام موضوعات مهمی همچون مباحث ایمنی و ایستایی ساختمان‌ها بررسی می‌شود.

وی افزود: زمینی برای احداث بیمارستان در نظر گرفته شده است.

مدیرمنطقه شش شهرداری اصفهان با بیان اینکه احداث پردیس فرهنگی هنری در شهرک شهید کشوری در دستور کار قرار گرفته و برای آن شش میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است، گفت: امیدواریم عملیات احداث این پردیس نیمه دوم امسال آغاز و نیمه نخست سال ۹۹ به بهره برداری برسد.

وی تأکید کرد: هدف گذاری‌ها در منطقه شش شهرداری اصفهان اتمام پروژه سالن اجلاس جلب رضایتمندی مردم از فعالیت شهرداری و به سرانجام رساندن بازآفرینی بافت فرسوده در محله‌های همت آباد و احمدیه است.

برکت خاطرنشان کرد: در صددیم تا ارتباط شهروندان با شهرداری بهتر از گذشته شود چرا که معتقدیم وقتی مردم به سیستم شهرداری اعتماد پیدا کنند، سرمایه گذاری خواهند کرد و سرمایه گذاری آن‌ها در جذب بودجه تأثیرگذار است و اهداف منطقه را محقق خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ۲.۴ درصد از بافت فرسوده شهر اصفهان در منطقه شش واقع شده است، تصریح کرد: ۶۳درصد بافت فرسوده منطقه شش در محله همت آباد واقع شده که برای احیاء و بازآفرینی آن برنامه ریزی های خوبی انجام شده است، البته اعتقاد داریم این بافت ها تنها با مشارکت مردم تغییر خواهد کرد.

مدیرمنطقه شش شهرداری اصفهان با انتقاد از اینکه برخی افراد این منطقه را منطقه‌ای برخوردار می دانند، گفت: برخی پیاده روهای نامناسب در این منطقه باعث رنجش خاطر شهروندان شده در حالی که نظیر آن در منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان وجود ندارد همچنین مشابه پیاده روسازی‌هایی که در خیابان شیخ صدوق انجام شده در دیگر مناطق وجود ندارد، تعداد فرهنگسراهای احداث شده در منطقه ۱۱ بسیار بیشتر از فرهنگسراهای منطقه شش است ضمن آنکه در منطقه شش سرانه ورزشی بسیار کم و هنوز از داشتن باغ بانوان محروم است.

 وی ادامه داد:  امسال ۱۰ میلیارد تومان برای آسفالت معابر منطقه اعتبار در بودجه پیش بینی شده است.

برکت گفت: سال گذشته ردیف ۱۰ میلیاردتومانی برای خرید اتوبوس‌های برقی داشتیم که در پایان سال گذشته باتوجه به اینکه زیرساخت‌های آن مهیا نشد، پیشنهاد دادیم  ۱۰ میلیارد تومان دیگر نیز از محل افزایش بودجه ۹۸ برای خرید و بازسازی اتوبوس‌های شهر اصفهان در نظر بگیریم.

وی تصریح کرد: با انجام این اقدامات قرار شد ۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس از رده خارج با امکانات رفاهی خاص بازسازی و به ناوگان اتوبوسرانی شهر بازگردد.

مدیرمنطقه شش شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای اصلاح هندسی ورودی محله‌های ردان و فیزودان طرح‌های خوبی پیش بینی شده است، گفت: علاوه بر بافت فرسوده، فرسودگی زیرساخت های منطقه از جمله چالش های منطقه شش است.

رایزنی‌های شهرداری با ارتش برای خروج از بن بست

وی با بیان اینکه ورزشگاه امین تا دوماه آینده بازسازی و در اختیار شهروندان قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: تملک زمینی برای احداث فضای سبز در محله همت آباد انجام خواهد شد و برای آزادسازی آن هشت میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

برکت خاطرنشان کرد: برای ادامه مسیر بزرگراه شهید همت و خارج شدن آن از بن بست رایزنی‌هایی با ارشد ارتش در اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری در حال انجام است، البته همکاری‌های ارتش با شهرداری اصفهان ستودنی است.

پیش بینی افزایش جمعیت در منطقه شش

وی با بیان اینکه محله شش شهرداری اصفهان دارای ۱۳ محله از جمله هزارجریب، کوی امام، آبشار، سعادت آباد، مصلی، آیینه خانه، شهید کشوری، دنارت، ردان و فیزودان است، گفت: پرجمعیت‌ترین این محله‌ها هزار جریب است و اهتمام شهرداری خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان ساکن در منطقه است.

مدیرمنطقه شش شهرداری اصفهان با بیان اینکه طبق سرشماری سال ۹۵ جمعیت منطقه شش ۱۴۰ هزار نفر اعلام شده است، گفت: پیش بینی می‌شود در حال حاضر جمعیت این منطقه به ۱۵۰ هزار نفر افزایش یافته باشد.

وی افزود: احداث پل هفتم برای دسترسی بهتر به پروژه سالن اجلاس در دستور کار منطقه شش شهرداری اصفهان قرار گرفته است.

اخبار مجتمع بزرگ آبشار را در کانال تلگرام  ما به آدرس @absharkeshvari  دنبال کنید.

7 پاسخ
  1. رضا
    رضا گفته:

    خسته نباشید اینقدر پیگیر خدمات رفاهی هستید، اگر امکانش هست تعداد اتوبوس عمومی را زیادتر کنید واقعا یکی ازنیازهای اساسی است

    پاسخ
  2. م.بيگي
    م.بيگي گفته:

    باسلام لطفا در صورت امكان دكلهاي برق فشار قوي برق را جمع اوري بفرماييدو دپوهاي سنگ را جمع اوري كنيد واز پشت نيلوفرها مه ورودي و خروجي بگزاريد و بين شهرك و سالن اجلاس را فضاي سبز و زيباسازي بفرماييد و وروديهاي شهرك نازيباست! چشم انداز ميخواهد و زمينهاي بين شهرك و دنارت و ردان را جهت فضاي سبز اقدام گردد وجمع اوري اداره فاضلاب جنب شهرك و تبديل ان به فضاي سبز و پارك واحداث پل هفتم و ايجاد زير ساخت مترو از شهرك شهيد كشوري به ميدان احمد اباد و….فعال نمودن قسمت كلان 170 هكتاري خدماتي و تجاري و توريستي و گردشي و… شهرك و ساخت سيتي سنتر و احداث پايانه شكيل و بزرگ در شهرك و اقدام سريع جهت اماده سازي اسناد واحد هاي شهرك و…. اقدامات عاجل و سريعي بفرماييد…. با تشكر از شما.

    پاسخ
  3. ناشناس
    ناشناس گفته:

    با سلام ,خواهشمند است شرکت محترم عمران ابشار اسپادانا و شهرداری منطقه 6 نسبت به زیبا سازی و فضای سبز داخل و اطراف شهرک و همچنین ورودیهای شهرک و ترمیم نماهای قدیمی فاز 1 که با سیمان سفید کار شده و فرسوده و تخریب گشته و باعث منظره بدی در شهرک گردیده اقدام نمایند.

    پاسخ
  4. نیما
    نیما گفته:

    با سلام لطفا طرحهای فضای سبز نیمه کاره رها شده در قسمت بلوکهای نیلوفررا تمام کنید اینجا فقط خاک دیده میشه ممنون

    پاسخ
  5. ناشناس
    ناشناس گفته:

    خواهشا به فکر یک فروشگاه زنجیره ای برای شهرک باشید!!!تنها ۴سوپر مارکت برای این برجهای سر به فلک کشیده باجمعیت فراوان ، کفایت نمیکند. لطفا به فکر باشید. این اساسی ترین نیاز است.

    پاسخ
  6. نرگس
    نرگس گفته:

    لطفاً در مورد زیبا سازی ورودی شهرک و کاشتن درخت و گل کاری در بلوارها اینقدر اهمال نکنید واقعا منطقه بیابانی شهرک مردم رو اذیت می کنه کسی نیست که اقلا درختانی بکاره که سایه ای داشته باشه و این منطقه از بیابانی حداقل یه کم خارج بشه جدول ها که عمران ساخته آماده هست متاسفانه شهرداری نمیاد توی خیابان ها و کوچه ها درخت بکاره ظاهراً فقط شهرک بودجه براشون داره

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.