احداث بازار روز کوثر 15 در مجتمع بزرگ آبشار

20بازار روز کوثر

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از راه اندازی بازار کوثر 14 در خیابان شفق در منطقه 13 و بازار کوثر 15 در شهرک شهید کشوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان، کشاورز امروز (سه شنبه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه علت ایجاد بازارهای روز کوثر این بود که بتوانیم مایحتاج مردم را با کیفیت خوب و بهتر ارائه دهیم به کیفیت محصولات ارائه شده در این بازارها اشاره کرد و افزود: با هماهنگی شبکه بهداشت، دامپزشکی استان یک نیروی متخصص در زمینه بهداشت و یک دکتر دامپزشک در بازارهای روز کوثر مستقر هستند. همچنین یک نیروی دائمی به عنوان ناظر سیار در بازارهای روز کوثر روزانه بازدید می‌کند.

کشاورز با بیان اینکه جهت ارائه کیفیت در بازارهای روز کوثر با شبکه بهداشت، شبکه دامپزشکی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، اصناف و اتحادیه‌ها به صورت مرتب جلسه برگزار می‌کنیم، خاطرنشان کرد: در بازارهای روز کوثر محصولات اساسی مانند مرغ، گوشت، برنج و شکر به صورت مداوم وجود دارد و در زمینه توزیع میوه نوروزی تهیه آن توسط دولت اما توزیع آن توسط بازارهای روز کوثر صورت می‌گیرد.

به گزارش ایسنا؛ چشم انداز ایجاد بازارهای روز کوثر حداکثر 17 بازار روز کوثر است، زیرا طبق گفته مدیرعامل این سازمان، مردم درخواست‌های متعددی برای ایجاد این بازارها دارند

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.