اجرای روکش آسفالت معابر در مجتمع بزرگ آبشار(شهید کشوری)

با توجه به لزوم برخورداری از محیطی آرام و زیبا و با وجود امکانات رفاهی و تفریحی و ورزشی در مجتمع بزرگ آبشار (شهید کشوری) داشتن مسیری برای راحتی و  در دسترس قرارگرفتن این امکانات لازم وضروری بود، که در این راستا مسیرهایی برای سهولت تردد افراد در نقشه شهری این مجتمع درنظر گرفته شده است. در این خصوص شرکت عمران ابشار اسپادانا اقدام به اجرای روکش معابر به ویژه در بلوار سروستان 1 نمود که پس از خاک برداری و خاک ریزی –اصلاح جداول –اجرای بیست و mc  پاشی و اجرای1000 تن اسفالت در مساحتی حدود 7 هزار متر مربع به بهره برداری رسید.

همزمان با تحویل بیش از 2000 واحد مسکونی در از پروژه های فاز 6، بلوار گلستان 4 برای سهولت در تردد و دسترسی بهتر به دیگر نقاط مجتمع یکی دیگر از  برنامه های شرکت عمران آبشار اسپادانا بود که طی مراحل عملیات خاکبرداری و سنگ برداری – نوخاله برداری تسطیح و ریگلاژ خاک ریزی و اجرای کانیوو و همچنین کانال های اجرای روشنایی پیاده رو سازی – اجرای سنگ فرش –و اجرای لایه های بیست و ساب بیست –اجرای mc پاشی و اسفالت که حدود 10 هزار متر مربع وسعت  و مقدار مصرف اسفالت حدود 1500 تن می باشد طی مدت 3 روز اجرا گردید.

1 پاسخ
  1. از ورشكستگان. و بازنشستگان بى تقصير
    از ورشكستگان. و بازنشستگان بى تقصير گفته:

    دستتون درد نكنه !!!!!!!!!! اگه امكانش هست !!!!!!!!!!!! يه گزارش تصويرى بوسيله پهپاد تهيه كنيد !!!!!!!!!! يك تصوير جامع كافيست !!!!!!!!!!!ممنون از زحماتتون !!!!!!!!!!!

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.