روزشمار برج های مسکونی اطلس

از ابتدای سال جاری فعالیت های اجرایی در برج های مسکونی اطلس در مجتمع بزرگ آبشار (شهید کشوری) شتاب گرفته است. براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در شرکت عمران آبشار اسپادانا، 15 برج مسکونی اطلس تا پایان سال 1399 اجرای ابنیه خود را به اتمام خواهند رسانید. فعالیت های اجرایی در این برج های مسکونی در چند جبهه کاری و به طور همزمان ادامه دارد تا براساس برنامه زمان بندی شده تحویل مالکین گردد.

برج های مسکونی اطلس 1 و 2و 3 که در حال حاضر مراحل پایانی نازک کاری را پشت سر می گذارند تا پایان سال جاری تحویل موقت خواهند شد. به منظور آگاهی اعضا و مالکین، تابلوهای روزشمار 10 بلوک از این مجموعه نصب گردید و پس از تامین تابلوهای مورد نیاز در 5 برج مسکونی دیگر نیز تابلوها نصب و راه اندازی خواهد شد.

DSC_8553 copy DSC_8575 copy DSC_8536 copy

4 پاسخ
  1. از ورشكستگان. و بازنشستگان بى تقصير
    از ورشكستگان. و بازنشستگان بى تقصير گفته:

    ممنون از تعا ملتان با اعضا !!!!!!!!! لطفاً روز شمار هر اطلس رو براى اعضا ء ساكن خارج. از اصفهان در سايت قرار دهيد !!!!!!!!! با تشكر !!!!!!

    پاسخ
  2. اعضاء
    اعضاء گفته:

    باسلام.

    هرچقدر دیر کارها سرعت گرفته اند .اما جای دارد که از زحمات همه دست اندرکاران محترم در امر پیشبرد این پروژه تشکر و قدردانی گردد.ضمنا” در صورت امکان در کنار تابلوی روزشمار نام بلوک مربوطه نیز گنجانده شود.باتشکر مجدد.

    پاسخ
  3. س
    س گفته:

    با سلام و تشکر بضی از برجها هنوز تابلوی روز شمار ندارند لطفا نسبت به نصب آن اقدام گردد

    پاسخ
  4. حسين جوادى
    حسين جوادى گفته:

    با سلام وتشكر لطفا با توجه به جانباز بودن اينجانب و مريضى ريه لطفا تحويل موقت را تعويق بيندازيد، ممنون ميشم

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.